dinsdag, 31 maart 2020 20:12

NASA at Home Hot!

NASA at Home Foto=: NASA

Nu heel wat mensen over de hele wereld verplicht thuis zitten of niet meer kunnen gaan werken als gevolg van het coronavirus (COVID 19) heeft de Amerikaanse ruimtevaartorganisatie NASA een nieuwe website gelanceerd waarmee je van thuis uit alles kan leren over de verkenning van de ruimte. Zo biedt de nieuwe website 'NASA at Home' voor iedereen iets waardoor deze moeilijke periode iets dragelijker wordt voor wie geïnteresseerd is in ruimtevaart en sterrenkunde. Alvast veel lees- en kijkplezier met 'NASA et Home'!

Zo kan je op de nieuwe website 'NASA at Home' tal van e-books, video's, podcasts en virtuele rondleidingen terugvinden waardoor je meer kan leren over Amerikaanse historische bemande ruimtemissies, de verkenning van ons zonnestelsel of het internationale ruimtestation ISS. Daarnaast heeft NASA ook gedacht aan kinderen en jongeren die door het coronavirus niet meer naar school kunnen maar dankzij deze website toch alles kunnen leren over wetenschap en technologie. Heb je eerder zin om van thuis uit ook aan wetenschap te doen? Dan kan je via de NASA at Home website ook meewerken aan zogeheten 'citizen science' projecten van NASA zoals GLOBE Observer, JUNOCAM of Planet Hunters TESS.

Website NASA at Home: https://www.nasa.gov/specials/nasaathome/index.html