Spacepage
Reviews

Klik op een categorie of afbeelding om reviews te bekijken
» Stuur ook uw review op naar Spacepage! «

Dit gebeurde vandaag in 1995

Lancering van het Amerikaanse ruimteveer Columbia (STS-73) met aan boord zeven astronauten en voor de tweede maal het United States Microgravity Laboratory. Tijdens deze zestien dagen durende bemande ruimtevlucht werden tientallen experimenten uitgevoerd in opdracht van de Amerikaanse overheid, universiteiten en bedrijven. Foto: NASA

Stuur ook uw review in!

Ben je een amateur astronoom die graag schrijft over zijn ervaringen met telescopen, oculairs of ander astronomisch materiaal? Stuur ons uw review met foto's naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. zodat anderen over uw ervaringen kunnen leren. De reviews verschijnen op Spacepage en in het Guidestar magazine.

Eerbetoon aan Kees de Jager